تبلیغات
تا آخر ایستاده ایم....... - پناهیان: توهین به ائمه، تقدس‌زدایی از مفهوم ولایت را نشانه رفته است

سید علی لب تر کند جان را فدایش می کنیم

پناهیان: توهین به ائمه، تقدس‌زدایی از مفهوم ولایت را نشانه رفته است/ حاج حسین یکتا: جنگ نرم هم توسل و تهجد می‌خواهد

 همایش بزرگ حزب الله سایبر روز گذشته با موضوع پاسداشت مقام امام علی النقی علیه السلام و در آستانه شهادت این امام با حضور فعالان انقلابی فضای مجازی و برخی چهره‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش رجانیوز در این مراسم که عصر روز چهارشنبه در سینما فلسطین تهران و با استقبال پرشور فعالین فضای مجازی برگزار شد، حجت الاسلام پناهیان، حاج حسین یکتا، حمیدرضا مقدم‌فر و پیام فضلی‌نژاد به سخنرانی پرداخته و مثیم مطیعی نیز دقایقی در عزای امام دهم شیعیان نوحه سرایی کرد.

در این مراسم حجت الاسلام پناهیان به ماجرای تمسخر پیامبران از سوی بشر در طول تاریخ و بیان این موضوع در قرآن کریم اشاره کرده و گفت: " گویا استهزا شدن یك میراث است و باید افتخار كند كه مانند آنها استهزا شده است لذا ترس از تمسخر نباید ما را بازدارد. بسیاری از كسانی كه در جبهه حق هستند و كم می‌گذارند به دلیل ترس از تمسخر است."

وی در ادامه نیز به فتاوی تاریخی حضرت امام پیرامون سلمان رشدی پرداخت و گفت: " امام خمینی (ره) آنچنان محكم در مقابل سلمان رشدی ایستاد و ملاحظات بین المللی را نادیده گرفت كه این امر در سرچشمه متوقف شد وگرنه باید شاهد تمسخر دین توسط دانه درشت‌ها بودیم."

 در ادامه متن کامل سخنان حجت الاسلام پناهیان در همایش بزرگ حزب الله سایبر را که خبرگزاری دانشجو منتشر کرده است می‌خوانید:
 
 در سوره یس خداوند متعال یك قاعده مهم تاریخی را بیان می‌كند. تدبر در همه آیات خوب و لازم است اما در مورد این آیه واجب‌تر است. یا حسرت العباد ما یاتیهم من الرسول الا كانوا به یستهزون. ای وای بر مردم كه هر پیامبری را كه فرستادیم به سخره گرفتند.
 
 خداوند به عنوان یك رویه تاریخی می‌فرماید همه این 124 هزار پیامبر استهزا شده اند. خداوند هیچ گاه مبالغه نمی‌كند. او توجه ما را به این نكته جلب می‌كند كه هر كس در راه قرار  گیرد نباید بهراسد. گویا استهزا شدن یك میراث است و باید افتخار كند كه مانند آنها استهزا شده است لذا ترس از تمسخر نباید ما را بازدارد. بسیاری از كسانی كه در جبهه حق هستند و كم می‌گذارند به دلیل ترس از تمسخر است. در اوایل طلبگی من پدرم مصمم بود كه ما لباس بپوشیم ما بهانه می‌آوردیم كه نپوشیم و او می‌گفت تو می‌خواهی كسی تو را مسخره نكند. اگر این است بپوش.
 
 
 
 استهزاء میراث پیامبران برای اهل حق است
 
می‌گفت نامردی است كه به پیامبر توهین كنند اما ما بخواهیم كه ما را مسخره نكنند. خیلی ها هستند به ویژه در عرصه هنر از ترس اینكه مبادا مورد تمسخر قرار بگیرند به خوبی از حق دفاع نمی‌كنند و من آنها را در قبیله كسانی كه مسخره می‌كنند می‌دانم. اینها همان یاران پنهان آنهایند. برخی از ترس تمسخر از دفاع از حق كم می‌گذارند. ما از این دسته هم دل پری داریم. درس دیگر این آیه این است كه شمانمی توانید حق را به گونه ای بیان كنید كه تمسخر نشوید. اشاره می‌كنم به آن مقاله‌ای كه گفت شما باید طوری رفتار كنید كه مورد تمسخر قرار نگیرد. 
 
از حق كم نگذاریم حق را تقلیل ندهیم یا باطل را با حق در نیامیزیم كه از تمسخره مصون بماند. قطعا حق تمسخر می‌شود. چرا به تمسخر حق اقدام می‌كنند چرا پیامبران را بلا استثنا تمسخر می‌كنند. حضرت خدا از دسته‌ای است كه تمسخر می‌كند نه از قاتلان پیامبر وقتی مقدسات در جامعه قوام پیدا كند می‌توان با تمسخر به راحتی توجه مردم راجلب كرد. چون مقدسات را مسخره كردی شهره می‌شود بدون هیچ هنری تنها راه پایین كشیدن مقدسات مسخره كردن است.
 
 
 وقتی دین با منطق از خودش دفاع می‌كند كسی در رابطه با آن منطق دیگری ندارد و به تمسخر دست می‌زند اگر مهم‌ترین افراد دین را سربه دار كنیم نابود نمی‌شود اما اگر موفق به تمسخر آنان شدی می توانی امیدوار باشی. به پیامبر بعد از فتح مكه گفته وحشی قاتل حمزه مسلمان شده است. پیامبر هم گفت‌ او آزاد است اما چندنفری را كه با اشعار خود پیامبر را هجو می كردند امان نداند و فرمودند حتی اگر به كعبه آویخته اند همانجا آنها را بكشید.
 
 حكم تمسخر كننده در تمام مذاهب اسلامی اعدام است. حرف دیگر این آیه این است كه نه تنها نباید در برابر تمسخر هراسید حتی نباید حق را تقلیل بدهید تنها و آخرین راه دشمن تمسخر است. اما پیام مثبتی كه این آیه می‌دهد این است كه وقتی دشمن می‌بیند با منطق نمی‌تواند مبارزه كند رو به تمسخر می‌آورد و این علامت ضعف دشمن است.
 
حضرت امام با فتوای خود درباره سلمان رشدی باب تمسخر را بست 
 
امام خمینی (ره) آنچنان محكم در مقابل سلمان رشدی ایستاد و ملاحظات بین المللی را نادیده گرفت كه این امر در سرچشمه متوقف شد وگرنه باید شاهد تمسخر دین توسط دانه درشت‌ها بودیم. الان كمترین و بی‌ارزش‌ترین‌هایشان را به تمسخر فرستاده‌اند. این علامت اقتدار ماست. آیا این تمسخرها از اذن امام شروع شد آیا تلفظ این نام بهانه تمسخر شد؟ اگر چنین است قبل از این هم چنین بهانه‌های كم نبوده و پیش از این هم موجب تمسخر شده است. من بعضی از قسمت‌های تاریخ را كه كمتر نقل شده است نقل می‌كنم. موهای سر امام علی (ع) به گونه ای بود كه فرق سر ایشان مو نداشت. حتی اندام ایشان با توجه به تنومندی و قوی‌بودنشان به گونه ای بود كه می‌توانست مورد تمسخر واقع شود. در زمان بی‌عباس كسانی را در شمایل امام علی (ع) قرار می‌دادند وبه او می‌خندیدند. تاریخ از این تمسخر ها كم ندیده است.
 
محاسن امام باقر (ع) در مقایسه فرد دیگری كه در آن زمان ادعای امامت داشت به گونه ای بودكه آن فرد مدعی ظاهر محترم تری داشت. این گونه نیست كه در اقامه حق جای تمسخر باقی نماند. اگر دیگر جای برای تمسخر نباشد پس خدا  چگونه انسان‌ها را امتحان كند. ما از حق با همین صورت كه هست دفاع می‌كنیم.
 
 اینجا محل امتحان است. زمانی به گل‌آقا گفتند چرا كاریكاتور علما و روحانیت را نمی‌كشید جواب داد در فرهنگ ما از آن زمانی كه چشم باز كرده‌ای تا هر زمان كه روحانی وارد می‌شد می‌گفتند آقا آمد. كسی كه آقای فرهنگ خودش را مضحكه نمی كند نباید اهانت این فرد پلید را محدود به امام نقی (ع) كرد. شاید اهانتی كه به امام زمان شده كمتر از آن نباشد.
 
 هدف از تمسخر به ائمه کاستن اعتبار ولایت است
 
من با دشواری تمام متن این اهانت را خواندم بعد هم در نامه‌ای از یكی از انجمن‌های غیر اسلامی دانشگاه دفاعی از آن خواندم كه می‌گفت اگر كسی در تاریخ بوده و الان نیست تمسخر شود توهین است. بله توهین است. شما مانند حیواناتی كه از گذشته بریده و به آینده تعلق ندارید فقط در زمان حال زندگی می‌كنید. امام زمان كه حی است را خواب می‌خوانند. چرا امام هادی (ع). زیرا به نوعی می‌توانستند با این اسم بازی كنند زمینه قبلی برای او به وجود آمده بود.
 
 یكی از افرادی كه شیعه بود به تمسخر ائمه پرداخت و اعتقادات شیعه را مورد استهزا قرار داد آن فرد دستگیر و محكوم به اعدام شد. اما بعد‌تر با نگاه كریمانه نظام آزاد شد والان دارد در آن سو بر علیه شیعه سخن می‌گوید. می گویند اعتقادات شیعه ساخته شده دست شیعه صفوی است و قبل از آن این مقدار از اعتقاد جاذب وعمیق نسبت به ائمه وجود نداشت. با كلمه شیعه صوفی به مبارزه با اعتقادات اصیل شیعه می‌پردازند و وهابیت نیز آنها را پشتیبانی می‌كند.
 
این جریان می‌خواهد امامت را از اوج به زیر بیاورد تا به وسیله آن دیگر كسی به مفهوم ولایت فقیه تمسك نكند. این جریان علاقه دارد روایات جعلی باشند یا با سندهای ناپیدا در كتب صوفیه پیدا شده باشند.
 
 یكی از علما به من این را با یك واسطه نقل می‌كنم گفت: آیت الله منتظری با برقعی در اصفهان دیدار می‌كرد و برقعی كسی بود كه به ائمه توهین می‌كرد من به او گفتم به دیدار او نرود منتظری جواب داد برقعی آدم عاقلی است من ازعقل او استفاده می‌كنم. هرچند حرف‌های اشتباهی هم دارد. كتاب برقعی امروز توسط وهابیت چاپ می‌شود. یكی از اختلافات امام با منتظری بر سر اعدام مهدی هاشمی بود. مهدی هاشمی قبل از انقلاب روضه خوانان را می‌كشت تا با تشیع مبارزه كند! بعدها هم امام گفتند از اول با اینها مخالف بودند ما در راه این تمسخر كشته‌ داده‌ایم.
 
زیارت جامعه، سند محکمی درباره امامت و ولایت است 
 
زیارت جامعه و كلام امام هادی سند محكمی در باره امامت و ولایت است این كه در دست ساز صفویه نیست دشمنان ما عقلشان رسیده است. بایدچه كسی را بزنند. سندی با این عمق و جامعیت در شیعه نداریم. امام هادی (ع) باید بی‌اعتبار شود كه این سند هم بی‌اعتبار شود و گرنه آنها می‌دانند. ما فرقی بین امامان شیعه قائل نیستیم. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
 
 باید قدم خود را جای قدم امام خمینی بگذاریم. ایشان هر روز زیارت جامعه این سر چشمه زلال را جرعه جرعه می نوشید. شما حداقل یك بار زیارت جامعه را بخوانید. این حدیث ارزشمندی است. امام هادی (ع) زیارتی هم بر وصف امام علی (ع) دارد ببیند ائمه محصور بوده اند كه این دسته از بیانات را باید از آخرین امام ها بشنویم.
 
امام هادی (ع) در زمان بلوغ تشیع انجام رسالت كرد اگر آن زمان شیعه به بلوغ رسیده باشد الان چله را پشت سر گذاشته ما اینجا چه می‌كنیم خوب نیست تنها در مقام دفاع برخیزیم دل امام زمان از این كار اندك می گیرد چرا در خط مقدم نیستید چرا فقط در خط دوم دل‌های مجروح را مداوا می‌كنیدخط شما اینجا نیست الان باید به تمدن پوسیده غرب حمله كنید رزم‌آوران خط مقدم باشید كه با منطق،‌هنر و اطلاع‌رسانی خود مردم اروپا و امریكا را بیدار می‌كنند چرا به‌ آنها نشان نمی‌دهید در چه منجلابی فرو رفته اند.
 
 
سینمای ما چرا ولایت را بعد از سی سال به جهان معرفی نکرده است؟
 
سینمای ما سی سال است كه در انتقال انقلاب بیكار است. تعطیل است. مستندسازان ما در بیان مبانی انقلاب كاری نكرده‌اند. چرا ولایت را به همه جهان معرفی نمی‌كنید؟ چرا زیارت جامعه را به هزاران زبان ترجمه نكرده‌اید؟ چه می‌كنید؟ ما مانده‌ایم تنها بعد از توهین به امام سوگواری كنیم. زینب كبری چنین رویه‌ای را نمی‌پسندند و به گریه‌كنان بعد از عاشورا می‌گوید اگر گریه می‌كنید پس چه كسی حسین را كشت. ما به محضر امام هادی (ع) عرض تقصیر داریم. ما كوتاهی كرده‌ایم كه آنها جرئت و جسارت پیدا كرده‌اند. 
 
امام هادی (ع) فقط متعلق به ما و شیعه نیست متعلق به همه عالم است همه عالم تشنه معارف امام هادی (ع) هستند ما در حوزه‌های علمیه دانشگاه در نزاع فكری و عقلی شیعه و سنی متوقف شده‌ایم.  در لبنان چند كشیش مسیحی از من پرسیدند این ولایت فقیه چیست كه سیدحسن به آن افتخار می‌كند در حد 10 دقیقه برای آنان توضیح دادم گفتند اینكه سیستم خوبی است مشكل دمكراسی را حل می‌كندحتی یك نفر از آنها با كمال صداقت گفت: نمی شود برای لبنان هم یك ولی بگذرایم ولایت فقیه مسئله شیعه نیست نجات جهان است. ما در دفاع از حق به كلیات می‌پردازیم اما به ولایت فقیه نمی‌پردازیم می‌ترسیم ما را تمسخر كنند.
 
 اگر ولایت فقیه نبود با همین اشك بر حسین و قرآن ما را به بردگی می‌كشیدند. حضرت آیت الله سیستانی به دلیل وجود مشكلات و اختلافات نمی‌تواند یك امام جماعت برای حرم امام علی (ع) منصوب كند. فرصتی برای آنها باقی نمی‌ماندوقتی ما با زبان آنها و با منطق علیه تمدن پوشالی و منحطشان سخن بگوییم و این وظیفه ماست.
 
در جبهه‌ها برای سخنرانی كه می‌رفتم رزمندگان می‌گفتند ما را تحویل نگیر تو باید برجك ما را بزنی. وقتی می‌گفتم اینها همه نماز شب خوان هستند من چه چیزی را بزنم می‌گفتند تو فقط وظیفه‌ات را انجام بده.
 
یك بار شهید حسین من را به سنگر خودش برد و از من خواست در جمع رزمندگان آن حدیثی را بخوانم كه می‌گفت عده‌ای از كشته شدگان در راه خدا به دوزخ می‌روند. من زیربار نرفتم اما او اصرار كرد. من این روایت را خواندم و آنها از خوف نبودن اخلاص در كمال اخلاص اشك می‌ریختند.
 
 شهید حسین در عملیات كربلای 5 دسته‌اش را رها كرد و با آرپیجی وسط میدان رفت تا تنها مانند امام حسین (ع) شهید شود. ما هنوز برای دفاع مقدس فیلم درست وحسابی نساخته‌ایم. هیچ  كدام از ولایت فقیه سخن نمی‌گوید. فیلم‌های اخیر را اگر اسم‌هایش را عوض كنی فیلم جنگ ژاپن و كره می‌شود و من نمی‌دانم چرا چنین فیلم‌های مورد تشویق بچه حزب‌اللهی ها قرار می‌گیرد.
 
 به آقای ما گفتند كه خواب است امام ما بیدار است یاران او خوابند. آنقدر باید شما را مذمت كنم كه به غیرت بیاید تا مهدی فاطمه (س) بیاید. در روایت داریم كه در آخرالزمان شیعه را شماتت می‌ كنند كه پس كو آقایات؟!
 
حاج حسین یکتا: جنگ نرم هم به توسل و تهجد نیازمند است
 
سخنران دیگر این همایش حاج حسین یکتا عضو قرارگاه عمار و از چهره‌های شناخته شده عرصه جهاد و شهادت بود. به گزارش خبرگزاری دانشجو، یکتا با اشاره به هجمه دشمن از طریق جنگ نرم به مرزهای اعتقادی انقلاب اسلامی گفت: این جنگ دارد پیچیده تر می شود و باید فكری كرد؛ در این فضای مجازی كه سربازانش شما هستید، باید تا دیوارهای نیویورك و كاخ سفید پیش رفت.
 
حاج حسین یكتا جنگ سه خرداد را در مقایسه با اواخر جنگ آسان‌تر دانست و گفت: وقتی جنگ به اواخرش رسید برخی كمتر به جبهه می‌آمدند و گلوله و تیر هم سهمیه بندی شده بود.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: رفتن به سمت بصره و چسبیدن به دیواره آن باعث شد قطعنامه 598 نوشته شود و دشمن دستش را بالا ببرد.
 
وی با اشاره به شرایط پیچیده جنگ نرم گفت: این جنگ دارد پیچیده تر می شود و باید فكری كرد؛ در این فضای مجازی كه سربازانش شما هستید، باید تا دیوارهای نیویورك و كاخ سفید پیش رفت.
 
یكتا ادامه داد: آن كسانی كه تا پشت دیوار بصره پیش رفتند شب‌زنده‌داری می‌كردند، نماز شب می‌خواندند و توسل‌هایشان دیدنی بود، بنابراین امروز وقتی شما پشت كامپیوتر می‌نشینید شهدا شما را نگاه می‌كنند، پس باید با وضو باشید و ذكر «ما رمیت اذ رمیتم» بخوانید.
 
 این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا، شما را كه در خط مقدم نبرد هستید، نگاه می‌كنند؛ شما الان بالای دكل دیده‌بانی قرار گرفته اید و بخواهید یا نه، وسط میدان هستید؛ چرا كه «كل یوم عاشورا و كل الارض كربلا».
 
 
مقدم فر: امروز عده ما قلیل نیست؛ گناه کم کاری به گردن خودمان است
 
حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی سپاه نیز در این همایش به سخنرانی پرداخت. وی با اشاره به جمعیت پرشور حاضر در سالن همایش گفت: ما دیگر در اقلیت نیستیم. اما اگر كم كاری كنیم مشكل از خود ماست. ما امروز به عددی هستیم كه دنیا را تكان بدهیم نسل اولی‌ها راه را هموار كردند.
 
وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: عملیات سوم خرداد و فتح و بازپس گیری خرمشهر برگ زرینی بر انقلاب محسوب می‌شود عملیات قبل و بعدی داشت كه به پیروزی منتهی شد. فصل بودن آن تحولی بود كه در جنگ ایجاد كرد. افق روشنی در جنگ ایجاد كرد كه باید امروز باید از آن درس بگیرم هر چه عملیات شد پیروزی حاصل نشد اما تحولی كه بیت المقدس ایجاد كرد پیروزی‌های پی در پی كسب شد.
 
 مقدم‌فر ادامه داد: 4 عملیات سال اول جنگ ناموفق بود ولی در سال دوم پیروزی‌های پی در پی كسب شد كه باید تأمل كرد در سوم خرداد چه اتفاقی افتاد.
 
معاون فرهنگی سپاه با اشاره به دكترین دفاعی ایران در زمان جنگ گفت: دکترین دفاعی ما دو پایه و مبنا داشت كه با محقق شدن آن این پیروزی‌ها به دست آمد این دو مبنای امام عزم و اراده و مجاهدت بود كه از دل آن مقاومت بیرون آمد مبنای دوم اعتماد و توسل به خدا بود.
 
وی با اشاره به فتح خرمشهر گفت: این دو مولفه افقی را پیدا آورد و فتح خرمشهر را رقم زد تا قبل از فتح خرمشهر یأسی حاكم بود ملت های اطراف نگاهشان متوجه انقلاب ایران بود و پشتیبانی های نظام سلطه از عراق جواب می‌داد اما ناگهان ورق برگشت و رمز آن همین دو مبنا بود.
 
مقدم فر به شرایط امروز مبارزه پرداخت و خطاب به حاضران جلسه گفت: شرایطی پدید آمده كه ما امروز می‌گویم نسل اولی‌ها امتحان خودشان را خوب پس دادند وایستادگی كردند اما نسل امروز در چه جبهه‌ای است و چه می‌خواهد بكند؟ چرا امروز به امام هادی (ع) توهین می‌كنند؟ چرا با موسیقی توهین می‌كنند؟ امروز جبهه كجاست.
وی جدال امروز را عرصه جنگ نرم عنوان کرده و افزود: رهبر مكرر فرموده اند شبیخون فرهنگی. امروز این جنگ نرم دشوار است. كار بر شما دشوار تر از نسل اول است. دشمن و جبهه ها كاملا مشخص نیست اگر نسل اول می‌خواست به تكلیفش عمل كند جبهه‌ ای كه باید در آن می جنگید مشخص بود.
 
وی در پایان گفت: رسانه های امروز ما با زمان دوم خرداد متفاوت است ما دیگر در اقلیت نیستیم اما اگر كم كاری كنیم مشكل از خود ماست. ما امروز به عددی هستیم كه دنیا را تكان بدهیم نسل اولی‌ها راه را هموار كردند. امروز نوبت نسل ماست. مقام معظم رهبری امروز در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند: مسیر حركت به سمت قله‌های سعادت به بركت مجاهدت های نسل گذشته هموار است.
 
فضلی‌نژاد: دشمنان دست به یک کوچ تاکتیکی از سیاست به هنر زده‌اند
 
پیام فضلی‌نژاد دیگر میهمان این نشست نیز به بررسی ریشه‌های توهین اخیر به امام هادی علیه السلام پرداخت. فضلی‌نژاد ضمن اشاره به دریافت جایزه نوبل ادبیات در سال 2009 توسط هرتامولر گفت: زمانی كه او جایزه را دریافت كرد، ما در ایران با جریان فتنه سبز موسوی روبرو بودیم؛ هرتامولر در مصاحبه‌ای بیان كرد در ایران باید مبارزه هنری علیه ایدئولوژی بنیادگرا شروع كرد.
 
وی افزود: سرویس‌های جاسوسی پروژه‌ای را با نام «كوچ تاكتیكی از سیاست به هنر» كلید زدند.
 
فضلی نژاد به شاهین نجفی اشاره کرده و گفت: او تنها نمونه در چند سال گذشته نیست، پیش از او گلشیفته با بازی در دروغ های بزرگ كنار دیكاپریو نقش جاسوس مسلمان را بازی كرد؛ این در حالی است كه مسئولان ما با غفلتشان اجازه ورود گلشیفته را به تهران دادند و «درباره الی» بعد از آن با فضاحت اكران شد.
 
وی ادامه داد: بعد از آن نیز گلشیفته فراهانی در مجموعه‌ای به نام «آه» با محسن نامجو خواننده هتاك به پیامبر اكرم هم‌صدایی كرد كه اشعار شاهین نجفی پیش اشعار نامجو هیچ است؛ او در این كنسرت به امام و شهدا توهین می‌كند و تعابیر غیرقابل بیانی را می‌آورد.
 
وی با بیان اینكه این موضوع همان موقع به مسئولان انتقال داده شد، گفت: تنها پاسخ مسئولان این بود كه ما بی‌خبریم و تسامح پشت تسامح.
 
فضلی‌نژاد با اشاره به ارتباط گروه زیرزمینی تپش 2012 با برخی دانشجویان گفت: شاهین نجفی هم یكی از اعضای برجسته آن بود؛ خواننده همجنس بازی كه در سال 84 از ترس مجازات گریخت؛ وی در ستایش صانع ژاله هم شعری خوانده و ارتباطش در همین نقطه با جریان دانشجویی قابل مشاهده است.
 
وی افزود: بعد از توهین شاهین نجفی به امام هادی علیه السلام، فردی به نام شهرابی در نشریه «صبح فردا»، نشریه غیررسمی انجمن اسلامی در حمایت از شاهین نجفی مقاله‌ای نوشت، اما به طور آشكار از او اسمی نیاورد.
وی با اشاره به مجله ای كه با پول بیت المال چاپ می‌شود، گفت: در صفحه 23 این مجله، شاهین نجفی را تطهیر می‌كند و تمام گناهان را به گردن حزب اللهی ها می‌اندازد؛ سردبیر ورزشی آن می‌نویسد، چون حرمت امامزاده را نگه نداشتند اینها هم این كار را كردند؛ اتفاقاً این ها بودند كه در 9 دی حرمت امامزاده را نگه داشتند، چقدر وقاحت كه صورت مسئله را عوض كنند.
 
 
بیانیه پایانی هشتمین اجتماع حزب الله سایبر
 
 در پایان این همایش بیانیه اجتماع بزرگ حزب الله سایبر قرائت شد که در ادامه متن کامل آن را می خوانید:
 
حزب الله سایبر به عنوان تشکلی خودجوش از فعالان فضای مجازی ضمن محکوم نمودن تقدس زدایی و هتک حرمت و توهین به ارزش ها و مقدسات، خصوصا اهانت به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی (ع)، در پایان همایش بزرگداشت این امام همام، که تنها جلوه ای از نهضت های رزمندگان سایبری اسلام و جمهوری اسلامی است، نکاتی را متناسب با این موضوع و فضای سیاسی و اجتماعی فعلی اعلام می دارد:
 
1- به لطف پروردگار و با عنایت امام غریب ما حضرت علی النقی علیه السلام، بار دیگر تلاش های مذبوحانه و نابخردانه دشمنان اسلام و نظام اسلامی سبب شد تا به کوری چشم بدخواهان، نیروهای ارزشی و انقلابی با هر تفکر و سلیقه ای زیر پرچم ابن الرضای دوم، انسجام یافته و خاطره تولد دگرباره انقلاب اسلامی، بعد از فتنه گری های 88 را این بار در فضای مجازی زنده نمایند.
 
فعالیت های خالصانه و جهادگونه این جهادگران گمنام در مقابله با تقدس زدایی ها، سبب شد تا از غربت غریب سامرا غبار روبی شود و عطر دلنشین یاد او و نام زیبا و پر افتخارش یعنی «نقی» با شکوه بر زبان ها رانده شود. در این میان حزب الله سایبر نیز ضمن عرض «خدا قوت» و بوسه بر دستان فعالان سایبری عاشق امام نقی علیه السلام، به منظور افزایش این انسجام در سال جاری، ان شا الله فعالیت های آموزشی، دوره ها و همایش های تخصصی در سراسر کشور و حرکت های خودجوش در فضای مجازی را به طور ملموسی افزایش خواهد داد.
 
همچنین هر گونه ایجاد اخلال در سایت ها و سیستم های مرتبط با اهانت کنندگان به ارزش ها و مقدسات، کاملا تحت حمایت معنوی فعالان ارزشی فضای مجازی و این تشکل قرار خواهد گرفت.
 
2- دشمنان ما با درکی سطحی از شاخص های توفیقات ایران اسلامی، دریافته اند که عشق ورزیدن و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در امتداد آن تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، از بنیان های اصلی قدرت نرم انقلاب اسلامی است، چنان که پیشوای راحل عظیم الشان مان، حضرت امام خمینی (ره)، در ابتدای وصیت نامه الهی سیاسی خود، به انوار مقدسه معصومین و یادگارهای آنان فخر و مباهات می نمایند.
 
بر این اساس پیشنهاد 14 هفته برای بزرگداشت 14 معصوم (ع) در نظر گرفته شده و فعالیت های ارزشمندی برای نشر معرفت هریک از معصومین در هفته مربوطه در فضای سایبر صورت پذیرد. در این خصوص حزب الله سایبر آمادگی کامل خود را برای اعلام زمان و برنامه های هر هفته و حمایت از فعالیت های جهادی برای 14 بهانه خلقت در فضای مجازی اعلام می نماید.
 
3- حزب الله سایبر، تدبیر به هنگام و حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل شورای عالی فضای مجازی و سازمان مربوطه را بسیار مغتنم دانسته و از همه اعضای این شورا به خصوص ریاست آن توقع دارد تا با اهتمام به برگزاری جدی و شفاف جلسات شورا، تشکیل سازمان فضای مجازی کشور را هر چه سریع تر اجرایی نموده و ثرمات پرشمار این اقدام را برای مردم و خصوصا فعالان فضای مجازی جلوه گر سازند.
 
بدیهی است چنین حرکتی از سرگردانی فعالان سایبری در بین چند سازمان و وزارتخانه، که هر یک به نحوی متولی امر هستند، جلوگیری کرده و زیرساخت های رشد و هم افزایی را در این عرصه فراهم خواهد نمود.
 
لذا حزب الله سایبر به این فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و آمادگی خود را برای نقش آفرینی در تقویت این شورا و سازمان اعلام می نماید.
 
از سوی دیگر بنا بر پیش آمدهای اخیر، با شناختی همه جانبه از نوع فعالیت های سایبری، نهادهای حکومتی را از ورود قیّم مآبانه برای انسجام بخشی فعالان این بخش بر حذر داشته و از چنین نهادهایی می خواهد که اجازه دهند مجموعه های خودجوش و مردم نهاد در این امر همیار فعالان ارزشی فضای مجازی و رسانه های دیجیتال باشند و سازمان ها تنها به پشتیبانی آنان اکتفا کنند.
 
4- حزب الله سایبر با مباهات به حضور بی نظیر مردم انقلابی ایران اسلامی در دو مرحله انتخابات با شکوه مجلس شورای اسلامی، این سرافرازی را به امت مقاوم و حزب اللهی، و ولی و رهبر حکیمشان تبریک عرض نموده و از همه منتخبان اصولگرای ملت، از هر حزب و گروه و سلیقه ای می خواهد تا با کنار گذاشتن اختلافات رقابتی و انتخاباتی، فضای ناخوشایند فعلی را شکسته و در آستانه تشکیل مجلس نهم، با سرلوحه قرار دادن منویات وحدت بخش امام خامنه ای عزیز (حفظه الله تعالی) تنها به خدمت خالصانه به نظام اسلامی و مردم سربلند در گوشه گوشه این خاک پرگهر بیاندیشند.
 
همچنین با ابراز تاسف از اظهارات سخیف و البته حساب شده برخی نمایندگان معلوم الحال – که مدتی است به خوراک دهنده رسانه های شکست خورده و به زباله دان فرستاده شده ی ضد نظام بدل شده اند- حمایت همه جانبه خود را از بسیج قهرمان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نموده و از نمایندگان منتخب مردم می خواهیم تا با عدم رای به اعتبارنامه چنین فتنه افکنانی که تنها میراث خوار نام و اعتبار بزرگان انقلابند و علیرغم ادعاهایشان حتی یک هفته در جبهه های رزم حضور نداشته اند اجازه ورود اشباح الرجال به صحن مقدس مجلس و استفاده شیطانی از تریبون آن را ندهند.
 
5- حزب الله سایبر به نمایندگی از امت حزب الله و همه دغدغه مندان، از قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی می خواهد تا با شناسایی و محاکمه ی هتاکان و حرمت شکنان و اجرای احکام عبرت آموز، قلب امت اسلامی را مسرور ساخته و از وقوع پدیده هایی از این دست پیشگیری نمایند.
 
همچنین از قاضی القضات جمهوری اسلامی خواستاریم که بدنه آن قوه ی محترم را به سعه صدر بیشتر در برخورد با جوانان پرشور انقلابی در فضای مجازی فراخوانده و اجازه ندهند که انتقادهای دلسوزانه ی جهادگران سایبری از خواص مردود، ساکتین فتنه و یا اشتباهات برخی مسئولین، هرچند که گاهی با تندروی هایی همراه باشد، سبب پلمپ کردن سنگرهای انقلاب اسلامی در اینترنت شده و مشکلات قضایی برای چنین رسانه های ارزشی فراهم سازد.
 
علاوه بر این، از ایشان و سایر مسئولین ذی ربط خواستاریم تا به وضعیت مبحث مهم و ضروری فیلترینگ، که به واسطه افتادن در پیچ و خم های میانبخشی و بین سازمانی، شفافیت لازم خود را از دست داده، رسیدگی نموده و تکلیف دست اندرکاران این بخش و فعالان فضای مجازی را یکبار برای همیشه مشخص نمایند، تا ان شا الله از این پس کمتر شاهد وجود اشتباه در این عرصه و یا برخوردهای سلیقه ای با این موضوع باشیم.
 
در پایان حزب الله سایبر و همه اعضای آن و حاضرین اجتماع عظیم و باشکوه بزرگداشت امام علی النقی علیه السلام، ضمن بیعت مجدد با مصداق تام ولایت مطلقه فقیه، مقام معظم رهبری، به محضر ایشان عرض می نماییم که اگر در سوم خرداد 61 بسیجیان امام خمینی (ره) با گوشه چشم رهبرشان و با دست مدد پروردگار عظیم، خرمشهر را آزاد ساختند، امروز در سوم خرداد 91، بسیجیان امام خامنه ای، لبیک گویان پا در رکاب دارند تا برای حفظ مرزهای ارزشی انقلاب اسلامی در فضای مجازی و بلکه فتح قله های اقتدار در این عرصه، گوش به فرمان ولی، از هیچ ایثار و جان فشانی دریغ نکرده و تمام تخصص و توانمندی خود را در این مسیر نثار نمایند.
 




Admin Logo
themebox Logo